05.03.11

Tjäääna, länge sen jag bloggade nu men tänkte försöka börja igen. Två nya saker har hänt i mitt liv så tänkte dela av mig av det.
1. Var till min läkare i torsdags och där fick man inga direkt några glada besked. Min benskillnad har utan någon vettigt orsak ökat väldigt mycket (före min operationen för 3 år sen var det 1,6cm skillnad, efter var det under 1cm och nu 1,4cm skillnad!!) och måste därför fara och få ett nytt inlägg till skon så att jag inte ska vara så sned, och eftersom han inte vet någon orsak till det här måste jag magnetröntga mig också. Plus det så var det tydligen något fel på en kota i ryggen så jag måste framöver också bära en gördel/korsett tills mitt ryggont upphör. Tydligen var det väldigt viktigt att jag bärde annars skulle det kunna vara möjligt att det måsta opereras.
2. Var och kollade på en lägenhet idag. Så i april/maj flyttar mamma och jag till stan! Både för och nackdelar med det men det fixar sig tror jag :)
Det var allt för idag, seee ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice o bo i stan :)

hoppas de fixar sig med ryggen hördö! :(

2011-03-05 @ 20:38:22
URL: http://petrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0