Donnerstag

Hejsan, idag skrev jag tyskaprov första timmen, och med tanke på att jag inte riktigt hade läst så gick det inte så bra nej men sämre kunde de ha gått. Resten av dagen fick jag pina mig igenom eftersom jag har varit så duktigt trött.. Tror att orsaken är den 24h resan det blev från Teneriffa till holmen :/ I helgen har jag egentligen ssu läger men det blir nog inget för min del tror jag, skulle verkligen vilja men jag har ingen ork till det över huvudtaget och jag har en miljontals saker att göra. Men det kommer flera så att! Måste försöka komma ihåg att fotta det som jag köpte på Teneriffa och lägga upp det :) Kanske kommer nån gång under helgen!
tusen pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0