Shopping i Stockholm


Bild 1: jeansleggins-MQ, blommig tunika-cubus, kortjacka- hm
Bild 2: jeansleggins-MQ, svart linne-gina, blommig kofta-bikbok, halsband-bikbok

Orkade inga fota allt men jag shoppade också: en jacka, ett par jeansleggins, 2 par halsband, en massa armband,
en tshirt, ett vitt linne och ett par mörkblåa tygskor. Och en spetsklänning som egentligen Frida skulle ha men som hon inga kunde ha.
En riktigt bra shoppingtur med andra ord! Eller alla pengarna är slut i alla fall hehe.

Kvällen har bestått av en bedrövligt dålig träning från min sida och nu tittar jag på England-Algeriet, ojoj är
riktigt besviken på England... Men ska nog snart gå och sova nog.
Imorgon är det först Åff träning och sen måst jag hem o packa allt, men sen får jag se om jag drar in till stan före jag ska med båten kl.2 på natten typ. Aja, kommer hem sen på onsdag natt tror jag :)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0