12.12

Hej! Har haft feber sen i torsdags men är feberfri idag så det blir skola imorgon som tur är :) Liten kul grej jag kom på är att idag är det 3 år sedan jag opererade knäet, jäklar vad tiden går asså :O Jag var till läkaren i torsdags just angående det jag opererades för, eftersom jag har fått så ont igen, så nu kommer jag måsta fara och röntga mig igen. För tydligen kan jag ha fått någon lindrig skolios. Åt skogen med det i alla fall :P
Bytte just till en ny header igen så den här lär jag alla fall ha ett litet tag nu innan jag har tagit några nya bilder, har varit lite lat med det så.
Puuss!

Kommentarer
Postat av: Petra

fin header :)

drog just igång dagens blogg!

Lust att vara med kanske? :D

2010-12-12 @ 17:52:09
URL: http://petrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0